1.9.05

Täiesti eksistentsiaalsete
küsimusteni viis mind kallile mulle adresseeeritud kirja ja müügipakkumisega Yves Rocher, õigupoolest küll sealne klienditeeninduse osakonna juhataja. Ta nimelt teatas, et kui tellin järjekordse sahkami enesehellitusvahendeid, saan täiesti tasuta sünnipäevakingituseks 10 ml parfüümi looduslähedale naisele.

Esialgu tabas mind mõõdukas raevupurse - enda teada väljendab mu nimi mu sugu päris hästi, kas tõesti ainult minu meelest?

Sain selle kirja juba mitu nädalat tagasi, raevupurse on lahtunud, aga ikka veel juurdlen ma mitme küsimuse üle.

Kas mul peaks olema looduslähedane naine, kellele Yves Rocher kingib minu sünnipäeva puhul 10 ml. parfüümi?
Pole ei looduslähedast ega looduskauget.

Miks ei ole, ta jääb ju nüüd kingitusest ilma?!

Ma olen endale kinnitanud, et võin pea peal seista, aga looduslähedast naist ei saa minust ka kõige parema tahtmise korral. Võib-olla ma eksin?
Võib-olla on see ainult tahtejõu küsimus?

Võib-olla tegeleb Yves Rocher (mitte eriti) varjatult üleskutsega soovahetusoperatsioonidele ja mul on tegemist naisšovinistliku vandenõu käsilastega?

Aga võib muidugi ka olla, et ei mingit vandenõud, et nad lihtsalt tahavad inimkonnale parimat ja juhtumisi isegi teavad, mis see on?

Võib-olla me kõik peaksime saama looduslähedasteks naisteks?


Tütarlaps klienditeeninduse telefonil ei osanud vastata ühelegi minu küsimustest...


1 Comments:

Blogger Liina arvas...

...ma arvan, et kõik on siiski tahtejõu küsimus. kui me kõik hästi tugevasti pingutame ja sellele mõtleme, siis saab meist kõigist looduslähedane naine. aga siis saab neil see parfüüm õige varsti otsa.

muide, reklaamuritel on mingi aktiivne tegevusperiood vist...täna pakuti tudengikaarti hansapangast, millega mul küll enam eriti midagi teha pole. kas vaja pooleks aastaks krediit-pangakaarti jms ühes plastiktükis?
küsisin, et "aga kui vanaga saan veel sõbralikult läbi?", siis küsiti uskumatultpettunudnördinud häälega "te ei tahagi TASUTA kaarti saada!?"
"ei, minust saab looduslähedane naine ja plastikut ma ei vaja..."

2. september 2005, kell 22:26  

Postita kommentaar

<< Home