19.8.05

Viimaseil päevil
olen üritanud hoolega tutvuda blogosfääriga.
Et kuhu ma siis õieti kaks kuud tagasi sattusin jne. Mida ja keda kõike siit ei leia!
Minule tundus, et blogimine sai moeasjaks juba paar aastat tagasi, nüüd aga räägitakse suisa plahvatusest ja kõige kõvemini räägivad meedias muidugi need, kes ise vist ühtegi lugenud pole. Mõne nädala eest Veidemann koos Ruussaare ja Rannamäega Eesti Raadios näiteks. Kui palju kära!

Pisut vähem kui 2 aastat tagasi, 2003. a. sügisel koostasid 4 Tartu Ülikooli tudengit vististi Marju Lauristini juhtimisel uurimuse Eesti blogosfäärist.
Üsna huvitav ja kole hästi paistab kätte, kui pikk aeg 2 aastat selles vallas tegelikult on. Mitmed 'klassikud' on jõudnud oma blogi vahepeal sulgeda ja väide, et Eestis praktiliselt puuduvad fotoblogijad, ei vasta ammu enam tõele.

Blogijad ise vist ei hooli eriti sellest, mida nende kohta väidetakse...

1 Comments:

Blogger Liina arvas...

Olen ise blogide fenomeni üle palju mõelnud. Miks kirjutatakse ja mida kirjutatakse. Olen bloginud natuke üle aasta ja alles nüüd hakkab mulle tasapisi kohale jõudma see suur võrgustik ja see, et tegelikult mu blogile pääseb väga kergesti ligi ning et seda isegi loetakse (?). Alguses oli harjumatu. Nüüd vist on tekkinud kirjutamisharjumus ja võibolla ka suunitlus - muusikaelamused, raamatuelamused, lihtsad elamused. On bloge, mida loen nagu mõnd järjejutuna ilmuvat raamatut, sest selle pidaja kirjutab niivrd paeluvalt. Ka on hea teada saada, mida sõbrad kaugel olles teevad :) Fotobloge on minu teele sattunud palju. Kes demonstreerib head kunstipärast silma, kes paneb üles lihtsalt "häid leide".

Huvitav, kuhu blogid veel edasi areneda võiksid ja milliseks otstarbeks?

20. august 2005, kell 13:08  

Postita kommentaar

<< Home